יום שני, 27 בפברואר 2017

אין אריות כאלה!

הסיפור שדנדון שלי הכי אוהב לשמוע לפני השינה הוא "אין אריות כאלה" של אמי רובינגר. אני מודה שאני קונה סדרתית של הספרים שלו ומכורה אליהם מאז שרומי שלי הייתה בת חצי שנה (:
באחת מהפעמים שקראתי עם דן את הסיפור חשבתי על כך ששבוע אריות עדין לא היה לנו... אז משם נולד השבוע הסופר מהנה שלנו, שבוע "אין אריות כאלה"!

למדנו יצירות נהדרות: משל- "האריה והעכבר". הסיפורים- "אריה הספרייה" וכמובן, "האריה שאהב תות".

תחילה עבדנו על ניהול דו שיח. ניהלנו דו שיח בכיתה, למדנו כיצד מנהלים דו שיח מכבד, הקפדנו על הכללים ולמדנו לענות בהקשר המתאים. לאחר מכן עברנו לכתיבת דו שיח.
בין האריה ללביאה: 





דו שיח בין האריה לעכבר: 



משימת כתיבה: 



 המשל, מתוך חוברת העבודה "המקראה שלי":


 




עבודה בקבוצות: יצירת אריה מחומרים שונים. כל קבוצה קבלה דף A3 עם תמונה של אריה ועבדה בטכניקה אחרת. הם שתפו פעולה, תכננו, חלקו ובעיקר נהנו. יצאו עבודות מקסימות!














 פתרנו תרגילי חיבור, חיסור וכפל:




לוח הכפל שחילקתי להם שימושי מאוד ונשמר היטב.


לכבוד יום המשפחה, הכנו ברכות לחברים שלנו מהכיתה, כי אנחנו משפחה אחת גדולה ואוהבת (: את הרעיון לברכה הנפתחת לקחתי מהפינטרסט, רעיון מדליק ביותר! מצרפת קישור בסוף..

עשינו הגרלה וכל אחד כתב ברכה מקסימה לחבר או לחברה (:


 ברכת אריה:













ותות:








בהחלט משפחה גדולה ומאושרת (:



 קבצים:
דו שיח 1
דו שיח 2
משימת כתיבה
תרגילים
קבוצות פנדה
קבוצות צבעי מים
קבוצות גזרי נייר
קבוצות עלי שלכת
ברכה תות

קישור לברכת אריה באתר המהמם הזה יש עוד המון המון דוגמאות מגניבות..






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.