יום שבת, 18 בפברואר 2017

השלם גדול מסך חלקיו

אין דרך טובה יותר להעביר את ה"יום החופשי" שלי מאשר לבלות אותו עם רומי שלי (: האושר, הגאווה וזמן האיכות המשותף עושים לשתינו כל כך טוב. אז אחת לכמה זמן הגננת הסופר מדהימה של רומי מזמינה אותי אליהם ליום של פעילות וכיף. אחרי חשיבה משותפת לגבי חתיכות בד שהיו בגן החלטנו להכין וילון פרי יצירתם של הילדים. האפרוחים האלה כאלה מתוקים! איזה שיתוף פעולה אילו הרגלי עבודה נהדרים הם רכשו. שאפו להם ושאפו ענק לדורין הגננת האלופה שלנו!

עבדנו בקבוצות של 5-6 ילדים. כל ילד קיבל פיסת בד וצייר את עצמו, הם יכלו להוסיף דמויות נוספות, לקשט, מה שעולה בראשם.. 



רומי שוקדת על הציור שלה






סופר מוכשרת הפצפונת הזאת (:
חלק מציורי הילדים:


















לאחר שסיימנו לצייר, כל פיסות הבד נאספו ואט אט התחברו להן...



בדיוק כמו הילדים, שאט אט למדו זה את זו, התקרבו והתחברו..





אריסטו הדגול הקדים ואמר כי "השלם גדול מסך חלקיו", אמר וכל כך צדק. תפקוד החלקים השונים יחדיו מניב תועלת רבה יותר מהמצב שבו כל החלקים פועלים בנפרד, כי כשאנחנו יחד אנחנו כוח, אנחנו אחד. אנחנו משהו מיוחד!

אני הייתי חן, אמא גאה, מורה בהוויה וגננת בפוטנציה (:

לחצו כאן והצטרפו לדף הפייסבוק שלי,להיות מעודכנים ראשונים, לפוסטים נוספים ולשיתופים (:  

תגובה 1:

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.