יום שישי, 17 בפברואר 2017

מחצית ב', הנה אנחנו באים (:

אני חושבת שאני מתחילה אט אט להבין שהקטנטנים שלי כבר לא כאלה קטנטנים. איזו דרך הם עשו מהיום הראשון שקיבלתי אותם לחיקי. כמה הם גדלו, בגרו, הבשילו ולמדו. אני רואה כיצד הערכים שאני שואפת להנחיל בהם הופכים להיות חלק מהם, בכל אחד מהם אני מצליחה לראות את השינוי, קטן או גדול, הוא קיים וזה סיפוק אדיר!

היום סיימנו יחד מחצית נוספת, מחצית ראשונה של כיתה ב'. כל אחד ואחת ניגשו אליי לקבל את התעודה שלהם. עברנו יחד על התעודה, ניהלנו שיחה ויחד בחרנו לנו מטרה אחת מרכזית למחצית הבאה. 

אני נעשית נורא אמוציונלית בתקופות האלה, אולי כי אני מבינה שהמחצית הבאה שלנו יחד היא גם האחרונה שלנו יחד ): פשוט זה לא הולך להיות הפרידה, לא המחצית, כן?

כתבתי לקטנטנים שלי ברכה, שמסכמת ממש טוב את הדרך שעשינו מתחילת השנה. כולם, בלי יוצא מן הכלל, עלו בסולם ההצלחה..





ומשהו קטן שתמיד משמח אותם כל כך (:






שתהייה מחצית שנייה מיוחדת במינה, לפחות כמו הראשונה. מחצית של אהבה, חברות, שמחה, קבלה ונתינה. מחצית עם המון חדוות עשייה, יצירה ולמידה.. בהצלחה!

קבצים: 
ברכה לתלמיד
ברכה לתלמידה
כרטיסייה למחצית ב

* הקובץ של המכונית כרגע עם באג מבטיחה לנסות לתקן ולהעלות קובץ לשימושכם בהקדם.


לחצו כאן והצטרפו לדף הפייסבוק שלי,להיות מעודכנים ראשונים, לפוסטים נוספים ולשיתופים (:  

2 תגובות:

  1. אפשר בבקשה את הקובץ של מחצית ב' עם המכונית?
    הוא ממש משגע!!

    השבמחק
  2. הי, איפה יש את קובץ המכונית?

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.