יום שני, 13 בפברואר 2017

לקראת תעודות

ביום שישי הקרוב אני אחלק לקטנטנים את התעודה השלישית שלהם במספר והראשונה שלהם בכיתה ב (: לפני שהם והוריהם יעברו על התעודה ויראו את מה שאני כתבתי להם, חשוב לי שהם יראו מה הקטנטנים כתבו על עצמם. כיצד הם מעריכים ורואים את עצמם. 

לקחתי את דפי ההערכה העצמית שהכנתי לפני יום ההורים, שיניתי והתאמתי את המדדים להערכה. 

אחרי שיח מעמיק אודות ה"תעודה" הבנו שמה שהכי חשוב זה כיצד אני רואה את עצמי והאם הדבר משתקף גם בעיניי האחר? יצאנו לבדוק..

















מדהים כמה שהקטנטנים מודעים לעצמם וכנים עם עצמם. לעשות התבוננות פנימית זה בכלל לא פשוט! חלקם פרגנו לעצמם יתר על המידה (בכיף) וחלקם החמירו עם עצמם (גם על זה נעבוד) אבל הרוב בהחלט שקפו את מצבם בדיוק כפי שאני שיקפתי להם בתעודה, בעיקר בחלק הכי משמעותי בתעודה שהוא ה"ממני אליך".

את ההערכות האישיות הילדים יקבלו יחד עם התעודות שלהם ביום שישי.. 

בהצלחה!

קבצים:
הערכה עצמית לקראת תעודה 1
הערכה עצמית לקראת תעודה 2

לחצו כאן והצטרפו לדף הפייסבוק שלי,להיות מעודכנים ראשונים, לפוסטים נוספים ולשיתופים (:  



כל הזכויות על האיורים שבקבצים שמורים ל  melonheadz 

תגובה 1:

  1. מקסים, תודה רבה על השיתוף ובהצלחה בחלוקת התעודות:)

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.