יום רביעי, 8 במרץ 2017

המשפחה שלי


קצת לפני יום המשפחה, ניסיתי לדמיין מהי משפחה עבורי והדמיון שלי לקח אותי לעולם שכולו מתוק... משפחה היא כמו מכונת ממתקים, כן כן. מכונת ממתקים שמייצרת ממתקים מדהימים ומיוחדים (הקטנטנים כמובן), היא הרבה יותר צבעונית ויפה כשהיא מלאה וכל ממתק שם הוא חגיגה לחיך ולנשמה... אז כך יצא לו לדרך שבוע משפחה מתוק במיוחד..

הקטנטנים שלי הם הממתקים האמתיים בכל הסיפור הזה והבונוס הכי גדול הוא שהם ממתיקים לי את היום, בכל יום,  והם לגמרי בריאים ומזינים  (:


שוחחנו על המשפחות שלנו, מה מיוחד בכל משפחה, מה הדבר הכי מתוק שאנחנו עושים יחד.. הקשבנו זה לזו וכמו תמיד למדנו עוד משהו על החברים שלנו.. יצרנו את המשפחה שלנו- מכונת ממתקים צבעונית ומתוקה:













 





תרגלנו המון המון משפחות מילים









למדנו וכתבנו מילים מתוקות








ולסיום השבוע המתוק שלנו הכנו מתנה לאחים\אחיות, מכונת ממתקים צבעונית וטעימה.. 






 

 

 





במהלך השבוע הזה עלה לי רעיון מתוק במיוחד.. התחלתי ליישם אותו השבוע ואני ממש ממש עוד מעט אשתף אתכם כמובן (: עד אז שיהיה לנו תמיד תמיד מתוק, בלב וגם בפה...

קבצים:
המשפחה שלי
המשפחה שלי 1
המשפחה שלי 2
מכונת ממתקים
משפחות מילים
מילים מתוקות

תגובה 1:

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.