יום שבת, 11 במרץ 2017

פורים מתחת למים

השנה בחרנו להפוך את בית הספר לאוקיינוס.. אני הייתי אחראית על הקישוט והעיצוב של בית הספר (-: לא הייתה מאושרת ממני!!! כמובן ששום דבר ממה שעשינו בסופו של דבר לא היה יוצא אותו דבר אלמלא עזרתן של המורות בצוות!! מיכאלה האלופה, עדי המהממת, אדווה המדהימה והילה, האחת היחידה (:

הכנתי הזמנה ברוח הקונספט שנבחר השנה



עיצבתי בעלי חיים ימייים מחופשים, הדפסנו ונתנו לתלמידים לצבוע ולגזור.. קיבלנו מאות חיות מחופשות וצבעוניות..

פרסנו אל-בדים והדבקנו חיות ובועות





תלינו את האלבדים על הקיר הגדול בקומת הכניסה..





הכנתי עמדת צילום








הילה המוכשרת, האחת והיחידה, הכינה לנו לוחות לעמדת הצילום




ואני הכנתי מסגרת 





את הכיתה שלנו הכנסנו גם לאווירה: להקת דגים שחצתה את כל הלוחות בכיתה (:







גזרנו 200 דגיגונים ובעבודת צוות מדהימה מילאנו את הקירות והכנסנו צבע ואופי לכיתה




הכיתה שלנו הפעילה תחנה "מבוך מתחת למים". היה אדיר! יום כל כך שמח, כייפי, מקושט ומלאא ברוח התנדבות ונתינה. 

"מי שנכנס אדר מרבין בשמחה"


וזה חלק מהשמחה שהייתה לנו (:


תחפושת בובה מעשה ידיי (:

הנסיכה שלי


הנסיך שלי

הילה מאפרת אותי


יום איפור לקטנטנים



ענתוש עוזרת לאפר את הקטנטנים

זומבית (:








כבר מצפה לפורים הבא... חג שמח חברים 3>

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.