יום שלישי, 27 בדצמבר 2016

אור גדול מאיר הכל!

"צריך שכל אדם ידע ויבין שבתוך תוכו דולק נר..." כך התחלתי את השיעור הכי משמעותי והכי מרגש ומעצים שהעברתי עד כה! לא במקרה יצא זה הפוסט ה 100 שלי!!!! אני חייבת להודות שכשתכננתי את השיעור דמיינתי אותו בדיוק כך..

הכיתה חשוכה, כל האורות כבויים, הגשם מתדפק על החלונות והרעמים נשמעים בחזקה. ואני יושבת עם פנס בידי מול הקטנטנים ומעבירה להם מסר מאוד ברור, בכל אחד ואחת מכם דולק נר, והוא מיוחד ומלא אור ועצמה והוא אינו דומה לנרו של האחר והוא מיוחד במינו, בדיוק כמוכם. 

בקשתי מהקטנטנים לחשוב על האור הפנימי שלהם ועל אורם של חבריהם.. לחשוב ולא לומר דבר כי אני בקשתי להיות זו שתגיד ראשונה.

ירדתי לגובה עיניהם הארתי עליהם באור גדול ובוהק, בדיוק כמו אורם הייחודי וסיפרתי להם מה הוא האור הגדול שאני רואה בהם, בכל אחד מהם ומדוע הוא כל כך מיוחד ומדוע הוא רק שלהם ולא של אף אחד.

לרגעים הייתה מבוכה, חיוך, צחוק ואף דמעה, של אושר! אני התרגשתי במיוחד, אני מרבה לומר לקטנטנים כמה אני גאה בהם וכמה אור יש בהם אבל באופן הזה עדיין לא זכיתי לעשות. 


"איתי היקר, האור שבך הוא הנחישות שלך, כוח הרצון שלך והיכולת שלך לראות את האחר ולקבלו כפי שהוא. אור הקבלה וההתפשרות דולקים אצלך תמיד, אור הנתינה וההתחשבות, אור התרומה והאהבה, אור הרגישות והשמחה מאירים את לבבך. אור הגאווה ואור החברות לעולם לא כבים. אתה מדהים אותי בכל יום מחדש. תודה לך על האור שאתה מביא לכיתתנו ותודה לך על האור שאתה מפיץ בקרבנו. המשך להאיר ולזרוח" (:

















וואו! אני כותבת ונזכרת ברגעים הקסומים הללו ולבי מוצף באושר!

אחרי שסיימנו את החלק הראשון עברנו לחלק השני, "האור שבך" (לחצו להורדת הקובץ). המשימה הייתה כזו: 
על מנת שהנורה שלכם תדלק עליכם למצוא שמונה אורות פנימיים, כמספר הנרות שאנו מדליקים בחנוכייה, שחבריכם רואים בכם. 
אי אפשר לחזור על מה שחבר כבר כתב, לכן הקטנטנים קראו את מה שכתבו לפניהם בטרם כתיבתם. כך הם גילו בעצם נקודות אור נוספות שאולי לא ידעו על קיומן בקרב חבריהם. 

הקטנטנים הסתובבו בכיתה, כתבו לחברים על האור שבהם ומצאו המון המון נקודות אור ובעיקר חברים טובים שרואים בהם את הטוב ואת האור שיש בהם.

















גם אני זכיתי להדליק את הנורה שלי (: כמה שהם מרגשים הקטנטנים שלי!!


לסיום הכנו בתים מאירים, צבעוניים וייחודים. הדלקנו חנוכייה והייתה לנו אווירה קסומה מלאה באור ואהבה..





את הבתים הכנו מפריסה מוכנה, צבענו, גזרנו, קיפלנו, הדבקנו ויצרנו חלונות  קטנים ודלתות קטנטנות.. בתוך הבתים הדבקנו פנס קטן\אורות מהבהבים (כאלה שנמצאים בהפתעות של יום העצמאות).

מגוון פריסות לבתים ניתן למצוא פה.. התאימו את הפריסה ליכולות הילדים.

רוצו להדליק כמה נורות לאנשים שאתם אוהבים ומבטיחה לכם שהנורה הפנימית שלכם תידלק בחזרה 3>

חג אורים שמח, נשיקות..


6 תגובות:

  1. ואוו...התלמידים שלך זכו במורה יצירתית וחמה כל כך. עוקבת בהערצה!����

    השבמחק
  2. את מדהימה!!! עוקבת אחריך ונפעמת כל פעם מחדש מהיצירתיות, הכישרון והרגישות 😄

    השבמחק
  3. מרגשת ...מרגשת העשייה שלך עם הילדים הראייה הזאת שניחנת בה לראות את האור הפנימי הדולק בכל ילד וילדה זכית היי ברוכה

    השבמחק
  4. פעילות מקסימה ומרגשת אשמח כמובן רק אם אפשרי לקוב של הדף האור שבתוכי ..את מעוררת השראה

    השבמחק
  5. אימלה איזה מורה מאירה את. מתוודה היארת בליבי התרגשות גדולה ומאוד התלהבתי מהרעיון שלך ואוף חבל שאני רואה את זה רק עכשיו אבל אני לא מוותרת על זה אני יעשה את זה אחרי החג כי זה דבר שמאוד חשוב ומקרב את התלמיד לחבר . אין עליך מורה יקרה ואשריהם התלמידים שלך שזכו במורה שכמוך. ושמחה על ששתפת אותנו באור המאיר שלך. אשמח מאוד אם תראי איך עשית את הבתים המוארים....מאחלת לך המון הצלחה בחינוך ובדרכך...

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.