יום רביעי, 14 בדצמבר 2016

טרום יום הורים

יום ההורים ה 11 מרגש אותי באותה מידה כמו יום ההורים הראשון שלי.. האמת היא שהפעם ההתרגשות הייתה אחרת. המנהלת שלנו החליטה שיום ההורים השנה יהיה ללא ילדים. אני מודה שהיה לי קשה לקבל זאת. יום הורים זו הזדמנות נפלאה להעצים את הקטנטנים למול הוריהם, לשבח אותם ולומר להם כמה אני גאה בהם. כמה כולם צריכים להיות גאים בהם! זוהי מטרת העל שלי במפגשים מסוג זה, את שיחות "המבוגרים" אני מעדיפה להשאיר לטלפון או לפגישות בהזדמנות אחרת. אז למרות הסגותיי בעניין ההחלטה כבר התקבלה וכל שנותר לי הוא להתכונן ליום הזה הכי טוב שאני יכולה ובעיקר להשאיר את הקטנטנים במרכז.

קיימתי שיחה גלויה עם הילדים, הם ממש לא חוששים מהיום הזה (הם מכירים אותי :) ועשינו התבוננות פנימית על עצמינו ועל התהליך שעברנו מתחילת השנה, כולנו יחד וכל אחד עם עצמו.. הכנתי דפים להערכה עצמית, הקטנטנים היו מאוד כנים, כמו תמיד, ומלאו את השאלונים בבגרות וברצינות רבה!

דף 1


דף 2




ההורים התבקשו למלא יחד עם הילדים שאלון. חשבתי שזו דרך נהדרת להציף דברים או להעלות סוגיות שונות לקראת הפגישה שלנו ובעיקר לשמוע מהילדים מה הם באמת חושבים ומרגישים..

לעצמי הכנתי דף שיסייע לי בניהול הפגישה עם ההורים..










מצרפת דף למורה ששימש אותי בשנים הקודמות, למי שנוח לו יותר בגרסה הזו..



מתחילה להתכונן...






נתראה בפוסט הבא.. אחרי יום ההורים (:


7 תגובות:

  1. מדהימה! בא לי שתהיי המורה של הילדים שיהיו לי..

    השבמחק
  2. כול כך אסתטי ומיוחד.

    השבמחק
  3. מדהים ויפה
    איך קוראים לפונטים שאת משתמשת הם ממש מתוקים.........

    השבמחק
  4. מדהימה. אשמח ללמוד ממך עוד וכמובן ליישם.
    תודה.

    השבמחק
  5. חן יקרה ממש אהבתי
    תוכלי לעלות את הדף של הערכה לבת? אני רוצה לתת להם בשישי למלא
    תודה עינת

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.