יום שלישי, 13 בדצמבר 2016

כשאהיה גדול..

השיר של הכבש השישה עשר, כשאהיה גדול, פתח לנו את שבוע "בעלי מקצוע". הקטנטנים ואני אוהבים מאוד את השירים שלהם ומאזינים להם כל הזמן בזמן פעילות, יצירה או זמן חופשי..
לאחר שהאזנו ושרנו קראנו את  מילות השיר, חיפשנו שמות של בעלי מקצוע, פעלים ושמות תואר.





משימת הכתיבה הייתה לחשוב מה הייתי עושה אילו הייתי.. כבאי\ אחות\רופא או כל מקצוע אחר שחשקו בו הקטנטנים..

אני בחרתי להיות העוזרת של סנטה קלאוס (:

 







הלוח שיצרנו בכיתה:

עבדנו על נושא הפועל ושמות תואר..


ויחיד רבים, זכר נקבה..



מכיוון שכיתתי מורכבת מכמה רמות, הכנתי דפים נוספים ברמות שונות....


 ומשחק התאמה






בתחילת השבוע שאלתי את הקטנטנים מה הם רוצים להיות כשיהיו גדולים? הם כתבו על פתק ונתנו לי.. במהלך השבוע עבדתי על ההפתעה שחיכתה להם ביום שישי בבוקר (: 






גם לרומי ודן חכתה הפתעה (:









 לראות את החיוכים ואת ההתלהבות שלהם שווה את הכל!!!



אני כבר יודעת מה אני רוצה להיות כשאהיה גדולה.. ואתם?


4 תגובות:

  1. פעילות מקסימה!!! ישר כח
    אשמח אם תצרפי את דף הגזירה של התאמת הכובע לבעל המקצוע.
    תודה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה לך. את הקובץ הזה לקחתי מהרשת אין לי קובץ שניתן לשתף..

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.