יום שבת, 24 בדצמבר 2016

"פוסט" יום הורים

יום ההורים ה 11 שלי הסתיים לו. אני חייבת לציין שהחששות שלי מהיום הזה, בגלל אופיו השונה והזר לי, התפוגגו בשנייה בה הפגישות עם ההורים החלו.. (ראו פוסט טרום יום הורים). 

 קשר רציף עם ההורים, עדכון שוטף ושיתוף ההורים במקומו של ילדם מבחינה לימודית, רגשית וחברתית הם מילות המפתח של הקשר בין מורה והורה. נכון זה לא פשוט, יש לנו אינסוף מחויבויות אבל אם רוצים את טובתם של הקטנטנים ותקשורת מיטבית עם ההורים אז זאת ללא ספק הדרך.. ואם אני מצליחה לעשות את זה אז אני סבורה שמרביתכם יכולים גם כן. קחו לכם שעה אחת שבועית מהשעות שלכם לשיחות עם הורים, כמובן ביום בו אין לכם שיחות, ונצלו אותה לכתיבת מיילים או לשיחות שלכם להורים. אני מתקשרת\כותבת לכ-ו-ל-ם! כי לכל ההורים מגיע וחשוב לדעת מה קורה עם האוצר הפרטי שלו.. לתלמידים שתמיד תמיד בסדר או להורים שלא מרבים לשאול ולהתעניין כתבו כמה מילים חמות ועדכנו בתמציתיות על מצב הילד מבחינה לימודית חברתית ורגשית. עשר דקות לילד זה די והותר.

אז נחזור ליום ההורים שלי (: הפגישה התחלקה לשלושה חלקים:
1. שיתוף שלי את ההורים בדינמיקה ובדברים שעלו במהלך מילוי השאלון עם הילדים.
2. שיתוף ההורים בדברים רלוונטיים שעלו מההערכות העצמיות שמילא הילד. כמובן שהשתמשתי ב"דף למורה" שהכנתי מראש לכל פגישה.
3. זמן לשאלות, בקשות..

לסיום הגשתי להורים דף "על מה צריך לעבוד" ובו כתבתי קצת על הקטנטנים ועל מה צריך לעבוד או לשים דגש. בסוף הדף כתבתי לכל הורה כמה מילים ממני, כי עבודתם של ההורים איננה נגמרת (בדיוק כמו של המורה שלהם (: וכי היי כולנו צריכים מילה חמה וליטוף לפעמים (:













ומשהו קטן מתוק ומנצנץ, בדיוק כמו הקטנטנים! על העיצוב של חלק מהכרטיסיות ההורסות אחראית כמובן האחת והיחידה שלי (: 
נולקה..









בסוף היום יצאתי מחוזקת ומלאה בתובנות.. כמובן שהיום ממש לא נגמר, רומי ודן חיכו לי להשלמת פערים של חיבוקים ונישוקים..




בהצלחה!

כרטיסיות כוכבים 1
כרטיסיות כוכבים 2

13 תגובות:

  1. שלום
    אשמח ברשותך אם אפשר קובץ להגדים הם פשוט מדהימים תודה מראש וחג חנוכה שמח מלא באור
    לילך

    השבמחק
  2. ממש קסמים וניסים לחנוכה!

    השבמחק
  3. היי זה מקסים ..
    תוכלי בבקשה לעלות את הקבצים כקובץ וורד ולא כ-PDF ומאין דף השורות? איך נקרא הפונט בקובץ על מה צריך לעבוד.. תודה וחנוכה שמח

    השבמחק
    תשובות
    1. אין לי אפשרות להעלות כקובץ וורד. הפונט נקרא "עקיצה"

      מחק
  4. מקסים. מדהים. תודה על השיתוף.

    השבמחק
  5. מקסים. מדהים. תודה על השיתוף.

    השבמחק
  6. אשמח לקבל את קובץ ה-WORD
    תודה.

    השבמחק
  7. היי כשאני מדפיסה זה יוצא מאוד קטן...האם אוכל לקבל למייל בגודל המתאים..זה כל כך יפה ומקסים שאני חייבת ליישם זאת : sabrinaa2564@gmail.com
    בבקשה....

    השבמחק
    תשובות
    1. זה אמור להיות על A4 נסי לשנות בהגדרות את כיוון ההדפסה (הדפסה לרוחב)

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.