לקראת סיום החוברת הראשונה שלנו בשפה (בסוד האותיות) ולכבוד האות האחרונה שלמדנו, האות ת, עשינו שבוע חגיגי ומתוק במיוחד.
התמקדנו בצליל ת ולמדנו את המילה " ". תחילה שוחחנו על תפקידו של התנור. למה הוא משמש אותנו? היכן משתמשים בו.. הכרנו שמות של אביזרי מטבח עם הצליל תָ\תְ (מחבת, תרווד, מפית, כפית, צלחת, תבנית ועוד...) הכרנו שמות של מאכלים עם הצליל תָ\תְ (תפוח, חביתה, מחית, תאנה ועוד..).
הכנו תנורים, הוספנו עוגיות וכתבנו שמות של מאכלים שאנחנו הכי אוהבים..
למדנו כיצד קוראים מתכון, הבאנו מצרכים והורים מתנדבים (: ובקבוצות הכנו עוגיות. הטקסט הותאם לתלמידים כך הילדים חילקו בניהם תפקידים, המתינו, שיתפו, ערבבו וגם התלכלכו (:
בזמן שהעוגיות נאפו בתנור הכנו לנו תנורים קטנטנים מנייר
ותרגלנו כתיבה באמצעות מילות זמן, כתבנו את השלבים להכנת העוגיות..
את העוגיות לקחנו הביתה בתנורים הקטנטנים שהכנו..
כמה כיף! כמה מתיקות!
קבצים:
שבלונת תנור לכתיבה
מה בתנור דף כתיבה
עוגיות לתנור
מתכון
פריסה תנור
שלבי הכנה
התמקדנו בצליל ת ולמדנו את המילה " ". תחילה שוחחנו על תפקידו של התנור. למה הוא משמש אותנו? היכן משתמשים בו.. הכרנו שמות של אביזרי מטבח עם הצליל תָ\תְ (מחבת, תרווד, מפית, כפית, צלחת, תבנית ועוד...) הכרנו שמות של מאכלים עם הצליל תָ\תְ (תפוח, חביתה, מחית, תאנה ועוד..).
הכנו תנורים, הוספנו עוגיות וכתבנו שמות של מאכלים שאנחנו הכי אוהבים..
למדנו כיצד קוראים מתכון, הבאנו מצרכים והורים מתנדבים (: ובקבוצות הכנו עוגיות. הטקסט הותאם לתלמידים כך הילדים חילקו בניהם תפקידים, המתינו, שיתפו, ערבבו וגם התלכלכו (:
בזמן שהעוגיות נאפו בתנור הכנו לנו תנורים קטנטנים מנייר
ותרגלנו כתיבה באמצעות מילות זמן, כתבנו את השלבים להכנת העוגיות..
את העוגיות לקחנו הביתה בתנורים הקטנטנים שהכנו..
כמה כיף! כמה מתיקות!
קבצים:
שבלונת תנור לכתיבה
מה בתנור דף כתיבה
עוגיות לתנור
מתכון
פריסה תנור
שלבי הכנה
היי חן יקרה!
השבמחקקודם כל תודה על הקבצים והרעיונות המדהימים!!!
הקובץ של המתכון איננו... במקומו יש את הפריסה של התנור...
יש מצב למתכון: :)
תודה!
מדהימהההה
השבמחק