יום שלישי, 6 בספטמבר 2016

קלסרים למרכזי למידה-חשבון ושפה

השנה הכנתי כמות אדירה של חומרי למידה. הקטנטנים יקבלו משימות לפי נושאים שנלמדים בכיתה, בסיום משימה, כעבודה אישית או קבוצתית, להעשרה או חיזוק..

בקלסרים ישנם דפי עבודה, משימות, משחקים ופעילויות שונות. כל דף מנויילן ושמור בשמרדף עם עותקים לילדים. הקלסרים וכן המשימות ממוספרות. יש לי דף מעקב של ביצוע המשימות.

מה שבטוח זה שלא יהיה לנו רגע דל השנה (:

הקלסרים אט אט מתמלאים. מבטיחה להעלות חומרים לפי הנושאים. חלקם אני הכנתי וחלקם לקוחים מהרשת..

אני ממליצה בחום לבקר באתר "מחדדים". אתר נפלא, מלא בחומרי למידה לפי נושאים ולפי כיתות..

בינתיים אני משתפת בקובץ הנושאים לקלסרים..










חשבון..






יש עוד המון נושאים..

קובץ: 
קלסרים למרכזי למידה


עבודה נעימה (:

14 תגובות:

  1. היי אני רואה רק כותרות? יש קובץ של התכנים?

    השבמחק
  2. מה יש בקלסרים? אשמח לראות דוגמאות

    השבמחק
  3. מה יש בקלסרים? אשמח לראות דוגמאות

    השבמחק
  4. כתבתי בקשה במורות משקיעות, והפנו אותי אליך, קודם כל תודה רבה על כל מה שאת משתפת ומעלה.
    האם יש אפשרות להעלות את הקבצים של הקלסרים בקובץ וורד או פאוור פוינט, שניתן יהיה לשנות כותרות פנימיות על פי הצורך?

    השבמחק
    תשובות
    1. אין לי אפשרות להעלות קובץ פתוח אבל כתבי לי אילו כותרות את צריכה ואנסה לעזור..

      מחק
  5. תודה רבה על כל החומרים שאת מעלה. אני בכל פעם נפעמת לקרוא את הפוסט שלך ומאמצת את התכנים.
    אשמח לדעת מאיפה לקוחות התמונות של הילדים, מחפשת תמונות מסוג זה לפעילות שאני רוצה לעשות בכיתה. אשמח לקישור.
    תודה
    בתאל

    השבמחק
    תשובות
    1. היי בת אל התמונות לקוחות מהפינטרסט.

      מחק
  6. מקסימה,תודה רבה על החומרים והרעיונות שאת מעלה, נעזרת המון.
    יש אפשאות לעלות בקובץ וורד כדי שאוכל להתאים לצרכי הכיתה שלי
    אשמח מאד

    השבמחק
  7. הי חן
    זה מקסים ממש!
    את יכולה בבקשה להעלות גם דוגמא לטופס מעקב לעבודה עם הקלסרים האלה?
    תודה (:
    שרית

    השבמחק
  8. הי חן
    מהמם!
    אפשר בבקשה שתעלי דוגמא לטופס מעקב לקלסרים האלה? תודה רבה!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.