יום שישי, 2 בספטמבר 2016

אם יוצאים יחד, מגיעים למקומות מופלאים..

היום הראשון ללימודים הגיע!!! כמה התרגשות, כמה אדרנלין.
כמות החום, האהבה והחיבוקים שקיבלתי מהקטנטנים הזכירו לי היטב מדוע בחרתי להיות מורה ובעיקר כמה אני אוהבת את העבודה שלי! הפידבקים של הקטנטנים ושל ההורים מילאו אותי באנרגיות ובאהבה 3>

כשהקטנטנים הגיעו בבוקר חיכתה להם מתנה קטנטנה ממני.. 













נרגשת לקראת הדרך החדשה שלנו יחד...

מצרפת קבצים להורדה.. 
שמרתי את הקובץ כתמונה על מנת שתוכלו להוסיף תיבת טקסט עם הקדשה משלכם..

יוצאים ביחד 1
יוצאים ביחד 2
יוצאים ביחד 3
יוצאות ביחד (נקבה)
יוצאים ביחד (רבות)

8 תגובות:

  1. שלום לך חן ראשית מחמאות מקצה לקצה לבלוג הנהדר ומעורר השראה תודה על השיתוף. עוקבת!
    שנית אני מאוד רוצה להשתמש ברעיון שלך אך אני צריכה את הכיתוב בלשון נקבות אני גננת בגן חובה ורוצה להוסיף את הסייעת שלי.תודה רבה

    השבמחק
  2. חן שלום רב.
    ראשית יישר כוח על ההשקעה הרבה שלך ...
    שנית גם אני גננת בגן ומאוד רוצה לעשות בכרטיסיות הנפלאות שימוש אך יש צורך לשנות את הכיתוב עבור שתיים . לשנות למילה "בטוחות" .
    נודה לך מאוד (:

    השבמחק
  3. תודה רבה על הקובץ הנפלא! איך אפשר לשנות את הכיתוב כך שיהיה כתוב "יוצאות" במקום "יוצאים", מכיוון שבכיתתי יהיו רק בנות... אשמח לעזרתך.

    השבמחק
  4. מקסים!!!
    אשתמש בזה תודה רבה!

    השבמחק
  5. הי חן יקרה ככ אוהבת את מה שאת עושה אני מחנכת כיתת אוטיזם חינוך מיוחד ומשתמשת לא פעם ברעיונותייך. האם אפשרי לשלוח את הברכה היפה הזו בלשון :״בטוחות״ כי אנחנו 2 מורות המחנכות את הכיתה��? יותר מאשמח אם תוכלי לעדכן

    השבמחק
  6. חן יקרה, העבודות שלך מדהימות, מאוד אהבתי ואשמח להשתמש בקבצים ששלחת, האם תוכלי לשלוח את הברכה המדהימה ולשנות את הכתוב ל?"בטוחות" תודה רבה

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.