יום שבת, 10 בספטמבר 2016

מרכזי למידה- שפה

אצלנו בכיתה הלמידה היא קצת שונה.. את מרבית השיעורים אנו עושים בקבוצות למידה הטרוגניות. כל קבוצה עושה פעילות אחרת.. 
אני יושבת עם קבוצת הקנייה בזמן שיתר הקבוצות בלמידה עצמאית. 

נכון שזה נשמע מסובך אבל בפועל הקטנטנים נכנסים מהר מאוד לעניינים ולומדים כיצד לעבוד בקבוצות וכיצד להפוך ללומדים עצמאיים. 

הכי חשוב הוא להסביר לילדים בצורה ברורה ועניינית מהי המשימה שעליהם לבצע ובמקביל להזכיר שבזמן ההקנייה שלי בקבוצה אין אפשרות לגשת אליי וברגע שאני מתפנה אני מגיעה אליהם..

למזלי הגדול מאוד התברכתי בסייעת כך שזה מקל ועוזר מאוד, לי ולקטנטנים.

השנה יהיו בכיתה שלנו מגוון פינות למידה. הפינות העיקריות הן: שפה וחשבון..

המשימה הראשונה שהכנתי היא בנושא "קטגוריות".

הוראות והסבר בקבצים..














פוסט נוסף למרכז חשבון ממש בקרוב (:

קבצים:



תגובה 1:

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.