יום רביעי, 23 באוגוסט 2017

לוח הודעות

לוח ההודעות בכיתה נמצא בדרך כלל בכניסה לכיתה ומהווה קיר מרכזי שבין היתר מהווה תקשורת עם הורי הכיתה. לכן, חשוב שיהיו על לוח זה מספר דברים, שלושת הדברים שאני מקפידה לתלות על הלוח הם:

1)מערכת שעות
2)לוח הורים\לוח הודעות, עליו ניתן לכתוב הודעות, עדכונים ושיעורי בית..
3)לוח מבחנים (לכיתות הגבוהות)

מצרפת לכן את לוח ההורים' לוח המבחנים ומערכת שעות.. 

יש עוד כמה מערכות שעות בדרך (:













* את לוח ההודעות\ההורים מומלץ להדפיס על דף A3, לניילן ולתלות עם סרט יפה או על קאפה.. כך הלוח הופך ללוח מחיק אותו ניתן לעדכן בכל יום וגם כמובן נשמר לאורך השנה..
קבצים:


נשיקות..

5 תגובות:

  1. היי חן, ראשית כל, אני חייבת להגיד לך שאני נפעמת כל פעם מחדש מהיצירתיות שלך.
    ממש אלופה!
    שנית, העלאת קובץ של "כללי התנהגות" ממש יפה אבל אני צריכה את זה מנוקד אולי יש לך אותו? תודה מראש

    השבמחק
    תשובות
    1. קיים קובץ מנוקד בפוסט של כללי הכיתה..

      מחק
  2. במידה וכן אשמח שתשלחי לי.
    michall5030@gmail.com

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.