יום רביעי, 6 ביולי 2016

קייטנת אמא

החופש הגדול הגיע (: דנדון בגן ורומי נמצאת בקייטנה חלקית.. 
אז בימים בהם אני לא עובדת בקייטנה ורומי איתי בבית אנחנו עושות "קייטנת אמא". 

את החופש פתחנו בהכנת צנצנת מלאה בפתקים בהם כתבנו את הדברים שרומי הכי רוצה לעשות בחופש.. 




גזרנו פתקים צבעוניים, חשבנו יחד על פעילויות משותפות, כתבתי, גלגלנו וקשרנו..

אלו הם חלק מהדברים שבחרנו..




הכנסנו את הפתקים לצנצנת,..





בחרנו שם לצנצנת שלנו והכנו פפיון מנייר..




ואז רומי הוציאה את הפתק הראשון! איזו התרגשות!!






נתראה אחר כך, הלכנו להכין עוגיות ביחד (-:





2 תגובות:

  1. אין ספק שמערכת החינוך עשתה את הבחירה הנכונה שקיבלה אותך לשורותיה, יש לילדים שלך (הביולוגיים והלא ביולוגיים :) ) מזל כזה גדול שקיבלו אותך.
    העבודה שלך היא לא מובנת מאליה, המסירות שלך והאמונה בכל ילד שאת מקבלת..
    תמשיכי להיות אישה מדהימה, מסורה, יצירתית.
    אוהבת אותך
    לירן

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אהובה שלי! איזה כיף לקבל כאלה מחמאות (:
      ריגשת אותי מאוד! אין ספק שאני במקום הנכון והמתאים לי, מכל הבחינות...
      אוהבת המון בחזרה 3>

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.