יום ראשון, 10 ביולי 2016

סדר היום שלנו

סדר יום קבוע וידוע מראש מקנה לקטנטנים תחושה של סדר וביטחון. הוא הופך את היום שלהם לצפוי, מוגדר ומסודר. 

כשיש לנו סדר יום קבוע אנחנו רגועים יותר! סדר יום מלמד את הקטנים תכנון נכון לטווח הארוך!

סדר ושגרה הכרחיים ביותר עבור ילדים ועבור הקטנטנים בפרט. לכן, חשוב שנקפיד מדי בוקר לספר לקטנים על היום שצפוי לנו, על סדר היום, השיעורים והפעילויות...

עבור ילדים עם קשיי קשב וריכוז סדר היום חשוב ביותר.

"תורני סדר יום"- חלק מהתפקידים של תורני הכיתה (המתחלפים אחת לשבוע) הוא להיות אחראים על סידור סדר היום שלנו, בהתאם למערכת השעות הכיתתית.

את סדר היום אני תולה על צידו הימני של הלוח.

בתחילת השנה, רוב הקטנטנים עדיין לא קוראים. לכן מומלץ שעל כל כרטיסייה תופיע גם תמונה קטנה, או סימן מוסכם, שיסייע להם להבין את הכרטיסייה גם בלי לדעת לקרוא..






**התמונות בסדר היום לקוחות מהרשת.

את הקובץ מדפיסים, גוזרים ומניילנים (ושוב גוזרים)... מדביקים מאחור מגנטים או סקוטשים (תלוי על מה אתן תולות את סדר היום)..




25 תגובות:

  1. חן, פשוט מקסים.
    האם אפשר שתעלי בפומט אחר? אצלי מקצועות נוספים.

    השבמחק
  2. מדהים! גם אני מצטרפת לבקשה להעלות בקובץ שניתן לעשות בו שינויים ולהוסיף מקצועות שונים. תודה :)

    השבמחק
  3. חן תודה רבה
    מצטרפת לבקשה להעלות את הקובץ כך שניתן לעשות בו שינויים בהתאם למערכת שלי.
    תודה עליזה

    השבמחק
  4. אילו מקצועות חסרים לכן? הוספתי מקצועות לפי בקשות של מורות.. כתבו לי ואוסיף בשמחה..

    השבמחק
    תשובות
    1. אשמח לשעת סיפור ושירי ארץ ישראל אם אפשר להוסיף

      מחק
    2. אשמח לשעת סיפור ושירי ארץ ישראל אם אפשר להוסיף

      מחק
    3. היי חן, אני אשמח לאמנות, לא אמנות יהודית.
      תודה רבה!!

      מחק
    4. אשמח להוסיף תנ"ך, גאוגרפיה, חוגי קר"ב, שיחת בוקר,
      תודה!!!!!!!!!!!!

      מחק
    5. היי חן!! הקובץ מקסים!!
      אשמח לקרן קר"ב, שינוי, מפגש בוקר
      המון המון תודה!!!

      מחק
    6. חן תודה רבה זה מהמם!!!! יש אפשרות להוסיף שעת חינוך, חקלאות ובעלי חיים? (אני לא מצליחה להוסיף בקובץ ששלחת להוספה) תודה ענקית

      מחק
  5. מקסים האם תוכלי להוסיף גאומטריה מולדת ותורה?

    השבמחק
  6. חן, תוכלי להוסיף עברית וטבע?
    והמון תודה!!!! לא מובנת מאליה הנתינה שלך..

    השבמחק
  7. שלום!
    תודה רבה על הסדר יום המהמם הזה!
    יש אפשרות שתוסיפי רק אומנות?
    ועוד בקשה קצת משונה- קלינאית תקשורת, ריפוי בעיסוק, ותרפיה...
    אני פשוט מורה בכיתה א' ללקויי למידה, אז יש שיעורים פרא רפואיים.
    תודה ענקית!!!!
    שירה עובד.

    השבמחק
  8. תודה רבה על הוספת הטקס 💝
    תוכלי להוסיף גם מולדת ומדעים בבקשה?

    השבמחק
  9. אשמח שתוסיפי ערבית (או שפספסתי).
    תודה
    מגי

    השבמחק
  10. היי לכולן, בבקשה תסתכלו בקובץ עצמו ולא בתמונות שמופיעות בפוסט.. כמעט כל המקצועות שביקשתן כבר קיימים... אני עכשיו מעלה קובץ עם המקצועות: טבע, עברית ושעת סיפור.. בנוסף קובץ שניתן לעריכה...

    השבמחק
  11. היי מדהימה! תודה רבה על השיתופים. אני גננת בגן מיוחד ואשמח להשתמש בקבצים שאת מעלה.. כמובן שיש צורך בהתאמה ולכן רציתי לשאול האם ניתן לשנות את האייקונים של התמונות בקובץ שהעלת (שניתן לעריכה)?

    השבמחק
  12. היי חן, הקבצים שלך מדהימים. תוכלי לומר לי מה הגופן בו את משתמשת?

    השבמחק
  13. אני לא מוצאת היכן להרשם לקבלת עדכונים.

    benet1@walla.com

    השבמחק
  14. תוכלי לשלוח את הגופן שכתבת אתו.?

    השבמחק
  15. היי חן, קודם כל אני חייבת להגיד לך שאני ממש נהנית מהבלוג שלך ואני כבר הדפסתי לי הרבה מהקבצים המיוחדים והיפים כל-כך שהעלית.אני הולכת לחנך השנה כיתה א' בפעם הראשונה והבלוג שלך מאוד שימושי לי.
    אצלנו בבית-ספר יש כמה מקצועות שאין בשום מקום אחר ואני יותר מאשמח אם תוכלי להוסיף אותם לקובץ המקצועות: (הייתי מוסיפה אבל אין לי את הפונט שלך) גדולי האומה, משחק וחשיבה, מעגל השנה, בית מדרש, רואים עולם, מרכזי יצירה. תודה!

    השבמחק
  16. האם ניתן להוסיף "סיפור ויצירה" וגם "מסע לתוך עולם הספר". "מסגרות שיח", "מוטוריקה"
    תודה מראש...

    השבמחק
  17. היי חן, אשמח לדעת מה שם הפונט בו השתמשת?

    השבמחק
  18. היי חן, שמי מוריה ואני מלמדת בבית ספר של חינוך מיוחד דתי.
    התחלתי להשתמש בסדר היום שלך והוא מצויין לתלמידות שלי! תודה!
    רציתי לשאול האם תוכלי להוסיף לי
    פרשת שבוע
    תפילה
    חינוך לחיים במשפחה
    תודה רבה!!
    מוריה

    השבמחק
  19. היי חן,
    קודם כל תודה רבה!! החומרים מהממים!!
    אני למדת בבית ספר של חינוך מיוחד-דתי
    ורציתי לשאול אם תוכלי להוסיף
    פרשת שבוע
    תפילה
    חינוך לחיים במשפחה
    תודה רב רבה!!!
    מוריה

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.