יום שבת, 2 ביולי 2016

סיימתי כיתה א!

הראשון בספטמבר מרגיש לי כאילו היה רק לפני כמה ימים.. האמת שהשנה הזו עברה ממש ממש מהר. עליתי לכיתה א' עם 22 קטנטנים ויחדיו יצאנו למסע מופלא ומעצים. 

חינוך כיתה א' נשמע כמו אתגר לא קטן, ואני כחובבת אתגרים לקחתי אותו בשתי הידיים, שינסתי מותניים והתחלתי לעבוד ימים כלילות עד לתחילתה של השנה..
גזרתי, הדבקתי, עיצבתי, ניילנתי והכנתי והכנתי... הבטחתי לעצמי שהשנה הזו תהיה השנה הכי חווייתית שיכולה להיות, גם לילדים וגם לי..

הכיתה שקיבלתי הייתה מגוונת מאוד. הילדים הגיעו עם רמות ידע שונות וכל אחד עבד בקצב משלו... הלמידה הייתה דיפרנציאלית ובעיקר משמעותית. התאמתי את החומרים לילדים והכנתי המון המון משחקים ופעילויות על מנת שאף אחד לא ירגיש שקל מדי או קשה מדי..

הכלים שקיבלתי בלימודי החינוך המיוחד סייעו לי לא מעט.. הכנתי תכניות עבודה לימודיות וחברתיות, הפעלתי אסטרטגיות למידה, עשינו המון עבודה פרטנית, הקניות בקבוצות קטנות ובעיקר הבנה בסיסית שלי, שלא כולם זהים וכך גם צריכה להיות הלמידה שלנו..

לצד ההצלחות והחוויות הנעימות היו גם קשיים ותסכולים.. כן זה גם חלק מהעניין. אני חייבת לציין שהתמיכה, הכלים וההכלה שקיבלתי מהצוות המופלא בבית הספר עזרו לי לעבור את הרגעים הקשים ביותר. אף פעם לא הרגשתי לבד! 

חוצמהכל מי שהייתה שם לצידי לאורך כל הדרך היא ענתוש! אהובה יקרה שלי, חברה תומכת, קשובה, אכפתית ומשקיענית לא קטנה (: זו מתנה יקרה מפז, למצוא חברת אמת ולחלוק אתה את רגעי ההצלחה והאכזבה.

הרבה מורות פנו אליי לאורך השנה ושאלו אותי "איך את עושה את זה?" איך יש לי זמן???? אז האמת שכשעושים משהו מהלב ומהנשמה מוצאים כוחות ואנרגיות בכל רגעי היממה.. בשיתוף עם רומי שלי, שכל יצירה ועבודה עשיתי גם אתה... כשאימא שלי היקרה מגיעה לביקור ולוקחת את הקטנטנים שלי לבילוי, בשעות השהייה, בצהריים כשהילדים נחים, בלילה כשכולם כבר במיטות חורפים (: 

היצירה, העשייה והנתינה האינסופית מילאו אותי בכוחות ובמוטיבציה אינסופית.. הייתה לנו שנה נפלאה! שנה של אהבה...






נשוב להיפגש בשנה הבאה..



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.