יום חמישי, 14 ביולי 2016

הכללים שלנו

לכל מורה יש את החוקים והכללים שלו.. בכיתה שלי אני מקפידה על כללים בסיסיים, שעליהם גם מקפידים כל המורים שמלמדים בכיתה.

בתחילת השנה חשוב לעבור עם הילדים על הכללים, ללמד אותם מה מותר, מה כדאי, מה עדיף ומה רצוי.. להשתמש במונחים של רווח מול הפסד. אם אני שומר על הכללים אני מרוויח.. אם אני לא שומר על הכללים אני מפסיד.. לפרט להם מה הם מרוויחים ומה הם מפסידים בהתנהגותם (כל אחד על פי שיקולו וראות עיניו).

וכמובן לשמש להם דוגמה אישית ממנה הם יכולים ללמוד.. לכבד את האחר, לשמור על הניקיון והסדר, לשתף, לתת ועוד..

אלו הם החוקים שבחרתי, שמטרתם לשמור על אווירה טובה ונעימה, סביבה לימודית טובה והתנהגות אכפתית ומכבדת...










קבצים:
הכללים שלנו 
הכללים שלנו מנוקד





15 תגובות:

  1. לדעתי חסר פועל בהיגד השני
    מגיעים בזמן...ומוציאים?
    מארגנים?
    ציוד לפני השיעור

    השבמחק
  2. לדעתי חסר פועל בהיגד השני
    מגיעים בזמן...ומוציאים?
    מארגנים?
    ציוד לפני השיעור

    השבמחק
  3. ענייני ואסתטי. כל הכבוד!!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. הי, מדהים!!! יש אפשרות לקבל את הקובץ למייל? moran.tidhar@gmail.com

      מחק
  4. ואוו מדהים!! האם יש אפשרות לקבל את הקובץ שיהיה ניתן לערוך את הכללים?

    השבמחק
    תשובות
    1. אין לי אפשרות לשלוח קובץ פתוח לעריכה.

      מחק
  5. המונהמון תודה על השיתוף!!!!
    ישר כח!

    השבמחק
  6. מקסים יש אפשרות לשנות ללשון נקבה?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני יכולה להכין אחד בלשון נקבה בשמחה.

      מחק
    2. האם תוכלי לשלוח לי גם בלשון נקבה?

      מחק
  7. תודה על כל הנתינה שלך! הדר

    השבמחק
  8. היי אפשר לקבל את הכללים למייל האישי שלי?

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.