יום שישי, 1 באפריל 2016

המשפחה שלי..

השנה יום המשפחה קיבל משמעות חדשה עבורי. השנה חגגתי פעמיים את יום המשפחה. פעם אחת עם משפחתי הגרעינית ופעם אחת עם משפחת א 1..
את יום המשפחה רציתי לציין בדרך שונה, מרגשת, מיוחדת.. אז החלטתי לוותר על יצירות, פעילויות, נאומים וכדומה.. בחרתי לרגש ולהתרגש (כמו שאני הכי אוהבת)..
אז ההכנות ליום המשפחה התחילו חודשיים מראש!! כן, כן.. בקשתי מכל ההורים לשלוח לי סרטון שבו הם מספרים קצת על הקטנטנים ומברכים אותם ליום המשפחה.
במקביל, אני התחלתי לצלם את הקטנטנים מספרים על ההורים ומברכים אותם ליום המשפחה.. הם היו מדהימים ושתפו פעולה. זאת הייתה כמובן הפתעה להורים. הקטנטנים הצליחו לשמור על הסוד שלנו (טוב, רובם הצליחו) וכל הסרטונים נשלחו לעריכה..
אחרי הסרטונים של הילדים וההורים הגיע הפתעה מרגשת במיוחד! על המסך הופיעה המשפה שלי עם הכיתוב "ועכשיו ברכה מהאנשים החשובים ביותר"..  וקיבלתי ברכה מרגשת ומדהימה מהמפחה האהובה שלי (-:

המפגש היה נהדר ומרגש. צפינו בסרטון, אכלנו, קשקשנו ונהנינו מאוד..

בשיעור מפתח הלב שוחחנו על משפחה. קראנו את הסיפור "גינת ההפתעות של סבא" מאת שולמית פלד. המספר על נכדים המגיעים ליום כיף שכולו הנאה אצל סבא וסבתא שגרים במושב, 
זהו סיפור שובב ומלא הומור, השופע במצבים מוזרים שכל ילד מתאווה אליהם בסתר ליבו.. הכותבת מתנסחת בשפה גבוהה ולא מתיילדת, ומעניקה לעולם הדמיון הילדי את כל הכבוד הראוי לו.

הילדים ספרו מה הם הכי אוהבים לעשות עם המשפחה שלהם ומה מייחד את המשפחה שלהם.
הילדים קבלו דף עם בית וציירו את המשפחה שלהם. אני נדהמתי מהיכולת ללמוד על הילדים מהציורים שלהם ולהתבונן בהם פנימה..





הילדים הכינו להורים כרטיס ברכה



ואני הכנתי להם ארנבון מתוק עם לבבות שוקולד..




כמובן שגם אני הכנתי למשפחתי כרטיס ברכה ליום המשפחה..


היה יום משפחה מדהים (:

תגובה 1:

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.