יום שבת, 13 במאי 2017

כמה שאני אוהבת.. לאהוב!

אהבה, הדבר הכי מדהים, מרגש, מחייה ומופלא שקיים ביקום. רגש שלא ניתן להסבירו במילים אבל כאשר אנחנו מרגישים אותו זה מתבטא בכל מילה, חיבוק, נישוק, חיוך ומעשה שאנו עושים..

את שבוע האהבה שלנו פתחתי עם השאלה "מהי אהבה?" וואו אילו דברים הקטנטנים אמרו! ואז נשאלה השאלה האם ישנה תשובה חד משמעית לשאלה? את התשובה חיפשנו בשני ספרים מקסימים ומרגשים. 

הראשון, "אמא, את אוהבת אותי?" מאת ברברה מ. ג'וסי.
בספר מסופר על ילדה אסקימואית קטנה עם המון שאלות שמחליטה לבחון האהבה של אמא שלה כאשר היא בורחת מביתה ועל אהבתה של אימה שגם בתרבויות רחוקות מאוד, אינה יודעת גבולות.

הסיפור השני, "נחש כמה אני אוהב אותך?מאת סם מקברטני. הספר מתאים לקטנטנים יותר אבל זהו ספר מקסים, שיש לי בבית כמובן, ואני מרבה לקרוא אותו יחד עם רומי ודנדן.. הספר מדבר על הקושי למדוד אהבה ולהתמודד עם השאלות של הילדים כמו השאלה "כמה אתה אוהב אותי?" שגם המבוגרים חוטאים בה לפעמים.. כשאני רוצה לתאר כמה אני אוהבת את רומי ודן אני אומרת להם "אני אוהבת אתכם עד האינסוף ומעבר לו".. אני בטוחה שלכל הורה יש את הדרך המיוחדת שלו לתאר כמה עצומה היא האהבה שלו לילדיו.. 
כך גם בסיפור אגוזיני הקטן ואגוזי הגדול מגלים שזה בכלל לא פשוט למדוד אהבה..

הקטנטנים כתבו מהי אהבה לדעתם..







ציירנו וכתבנו דברים שיש לנו בתוך הלב, שיקרים לנו..


קטנטונת מרגשת!!

עוד קטנטונת מרגשת!! בכלל לא מובן מאליו!






את הלבבות שלנו סגרנו, בדיוק כפי שאנחנו שומרים בפנים את הדברים יקרים ללבנו..




הכנו ברכה למי שאנחנו הכי אוהבים והנחנו אותה בתוך קופסת לב שיצרנו..












נחשו כמה אני אוהבת את הקטנטנים שלי? אוהבת עד השמיים ובחזרה פעמיים (-:

קבצים
מהי אהבה?
דברים שבלב
דברים שבלב 2
מסגרת
קופסת לב


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.