יום שבת, 13 במאי 2017

ממתק היום

ביום המשפחה האחרון עלה לי רעיון מתוק במיוחד, בעקבות ההכנות לשבוע המשפחה שלנו.. הבטחתי לשתף.. אז במהלך השבוע החלטתי להתחיל בתכנית חיזוקים חיוביים שקראתי לה "ממתק היום". 

אחת לכמה זמן אני מגוונת את תכנית החיזוקים החיוביים שאני בונה לכיתתי, האישית והכיתתית. בכל יום נבחר "ממתק" אחד, בכל יום ממתק אחר, המטרה היא שכולם יבחרו ושכולם יועצמו! ואכן בכל יום נבחר ממתק אחר, כולם נבחרו! 

לי באופן אישי קשה מאוד לתת לאחד כן ולשני לא, אבל הידיעה שכולם יבחרו עוזרת לי בבחירה שלי. כמובן שבנוסף לממתק היום אני מחלקת בכל יום "פתק מילה טובה" על מאמץ, השקעה, התנהגות חברית ומכבדת ושמירה על כללי הכיתה.. 

כיתה שמוחזקת ברמה האישית והכיתתית הופכת להיות מקום שנעים להיות בו, הקטנטנים לומדים לפרגן זה לזו על המאמצים שלהם ולעתים אף מצליחים לנחש בעצמם מי יהיה הממתק שלנו.

הכנתי לוח עם מכונת ממתקים, בכל יום, לאחר שנבחר ממתק, אני תולה את שמו על הלוח. בכל יום ממתק חדש, ובסך הכל 20 ממתקים מתוקים ממש (: 





הממתק היומי מקבל פתק גאווה ממני



ומתנה קטנה, מחקים מתוקים (שהועד היקר שלי רכש עבורי בתחילת השנה)




קבצים
כרטיס ממתק היום בת
כרטיס ממתק היום בן
מכונת ממתקים
כותרת

תגובה 1:

  1. חן היקרה! את פשוט מדהימה!!! שנה הבאה אני מתחילה לחנך כיתה בפעם הראשונ. אין ספק שאשתמש בתכנים המעולים שלך. תודה רבה וכל הכבוד על השיתוף, זה ממש לא מובן מאליו. אני חושבת שעם מורים כמוך, כולנו נהפוך למורים טובים יותר. תודה רבה! תהילה

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.