יום חמישי, 8 ביוני 2017

השנה שלי בכיתה ב

השנה שלנו בכיתה ב' עוד רגע מגיעה לסיומה. בסוף השנה הילדים יקבלו את התעודה שלהם. החלק החשוב והמשמעותי ביותר בתעודה שהם יקבלו הוא ה"ממני אליך" כמובן. מי שמכיר אותי יודע זאת (ומי שלא יודע עכשיו (: בסוף השנה שלנו הקטנים יקבלו תעודה נוספת, תעודה אחרת, תעודה שהם כתבו לעצמם! תעודה שמסכמת שנתיים מדהימות, גדושות בחוויות, פעילויות, רגשות ולמידה..זוהי התעודה החשובה באמת!
ישנה חשיבות למה שהצוות החינוכי חושה על הילד ועל הדרך בה הוא "מעריך" אותו בתעודה, אין ספק. אבל החיים דינאמיים ובכל שנה אנחנו משתנים והילדים משתנים. הדבר הכי חשוב הוא שההערכה העצמית שלהם תהיה טובה ולא תשתנה לא משנה מה יקרה. 
הם עשו דרך מדהימה, חשוב שהם ידעו זאת ויעריכו את עצמם על כך.




התעודה נפתחת לשניים:











ובמבט מקרוב...














החלק האהוב עליי, "מהמחנכת שלי אליי" (ממני אלייך סופר מתומצת).. פה אני כותבת לקטנטנים, בנוסף למה שכתבתי להם בתעודה. עוד הזדמנות נהדרת לומר לקטנטנים שלי כמה אני גאה בהם, כמה הם מדהימים, כמה הם מיוחדים!




היה מרגש לקרוא את התעודות, לראות את הרצינות והחשיבה בכתיבת התעודה שלהם ובעיקר את ההתרגשות שלהם כשאמרתי להם שהם יקבלו את התעודה שלהם יחד עם התעודה של בית הספר..





 את התעודה מדפיסים על בריסטול A3 או על דף A4 ומצלמים על בריסטול A3 (לא לשכוח להגדיר בהדפסה\צילום)
את הכריכה מדפיסים מצלמים באותה הדרך, על דף ולא בריסטול..

התעודה שלי
כריכה



















5 תגובות:

  1. את מוכשרת ומלאת רעיונות יצירתיים וערכיים!!! תודה על השיתוף שלך עם שאר העוסקות במלאכת החינןך

    השבמחק
  2. מקסים!!!
    איך אפשר לערוך את הכריכה כדי לשנות את שם הכיתה?

    השבמחק
    תשובות
    1. אין אפשרות, אבל אני אעדכן קובץ שניתן יהיה להוסיף בו את הכיתה..

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.