יום שלישי, 30 באוגוסט 2016

"החופש" הגדול

אם תשאלו אותי חודשיים חופש זה יותר מדי זמן! ואת זה אני אומרת כמורה ובעיקר כאמא. המסגרת, השגרה, הסדר והקביעות חשובים בכל גיל! החופש מוציא את כולנו מאיזה שהוא סדר שאנחנו רגילים ומורגלים אליו. אז הנה, עוד יום אחד נותר לחופש (וטוב שכך).

אני לא רוצה להישמע מתלוננת, באמת ובתמים מציינת עובדות.. 
חודשיים פחות יום שאני משקיעה המון מאמץ ומרץ בהכנות לקראת פתיחת שנת הלימודים החדשה. וזאת לצד השקעה ונתינה אינסופית לקטנטנים הפרטיים שלי. הרווחנו זמן איכות משובח ביותר ביחד ועל כך אין לי אף לא תלונה אחת (:

תזכרו שהקטנים, כמו הגדולים, מגיעים נרגשים, חוששים ותשושים מהחופש הגדול.. תנו לעצמכם ובעיקר להם זמן הסתגלות!

ההתרגשות כרגע כמעט בשיאה (היא תגיע לשיא בעוד יום אחד!).
אז הכיתה שלי (כמעט) מוכנה.. זה לא נגמר עד שזה מתחיל!!!

השנה הכיתה שלי בנויה מלוחות תוכן, לוחות מעוצבים ולוחות פעילים. כמובן שמהר מאוד הכיתה תתמלא כולה בתוצרים מעשי ידי הקטנטנים..

אז אחרי יומיים רצופים בכיתה וחודשיים של הכנות ועבודה משתפת אתכם בלוחות ובעיצוב הכיתה..









 קיר חיצוני 

לוחות תוכן








דלת הכיתה



מרכזי הלמידה של הכיתה שלנו מתחילים להתמלא..



אני בפינישים (:





הכיתה שלנו (-:





וברשותכם אני הולכת לנמנם לי ולאגור המווןןן כוחות לשנה החדשה (:




נשיקות..

9 תגובות:

  1. הכל מהמם..מזמין...לא עמוס ..הכל במידה..שאפו.
    רגע לפני שמתחילים..😊האם יכולה להעלות את הקבצים שהדבקת על הקלסרים ריקים כדי שאוכל לרשום נושאים לבד? רוצה להתאים למתמטיקה של ג 😊 תודה...
    Rubinmaya79@gmail.com
    מקסים..מקסים...שנה נפלאה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה מאיה!! העליתי את הקבצים של הקלסרים (:

      מחק
  2. את פשוט מהממת כל הכבוד לך תהני והמון הצלחה 😘

    השבמחק
    תשובות
    1. מקסימה (: תודה רבה!! בהצלחה גם לך...

      מחק
  3. אני בכל פעם מתלהבת מהרעיונות היצירתיים שלך, תודה רבה על השיתוף!
    אשמח אם תעלי את הקבצים של בכיתה שלנו מותר והמשפטים שיש מסביב אהבתי מאוד את הרעיון.
    תודה רבה!

    השבמחק
  4. היי, נראה מהמם, אסתטי ומושקע !!
    שאלה לגבי הקלסרים. את פשוט מכניסה לשם דפי עבודה סביב אותו הנושא?

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.