יום שבת, 7 במאי 2016

לו היה לי מטה קסמים..

בדרכי לעבודה הקשבתי לרדיו.. השיר המקסים "לו היה לי מטה קסמים", שכתב אלעד גרייבר, התנגן לו. אחד השירים היפים ששמעתי! שיר שמדבר לכל אחד ואחת מאיתנו, כי הרי מי לא היה רוצה מטה קסמים? כזה שיודע לעשות פלאים? אז הגלגלים מתחילים לעבוד והנה כמה ימים אחרי אני מקריאה לקטנטנים את השיר.. הם אהבו אותו מאוד (: לאחר מכן האזנו לשיר ובפזמון השני כבר היו כמה קטנים שזמזמו להם את המילים...

תחילה, קראנו את השיר ולמדנו מילים חדשות ונהדרות.
לאחר מכן הפלגנו למחוזות הדמיון והקטנטנים דמיינו מה הם היו עושים לו היה להם מטה קסמים.
הילדים שיתפו ופשוט המיסו לי את הלב. כמה אמפתיה וכמה אהבה יש בתוך הגוף הקטן הזה. זה פשוט לא יאומן.

חילקתי להם דף שבו הם היו צריכים לכתוב מה הם היו עושים אילו היה להם מטה קסמים.. והרי הקסם לפניכם (:





והאחד שהכי ריגש אותי!!! אין מה לעשות הקטנטנים האלו נכנסו לי עמוק עמוק ללב.. מסתבר שגם אני לשלהם (:



כמובן שלא ויתרנו על הכנת מטה קסמים, צבעוני, מנצנץ, מקושט וייחודי.. גזרנו לבבות וכוכבים, קישטנו.. ניילנתי את הצורות והדבקתי על קשית שהקטנים בחרו מאוסף קשיות צבעוני.

הקטנטנים השתעשעו אתם והפליגו עם הדמיון שלהם קרוב ורחוק..








וואו איזה שיעור קסום זה היה..

דף כתיבה לו היה מטה קסמים

כוכבים

לבבות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.