יום רביעי, 25 באוקטובר 2017

אני רואה אותך!

אחד מהדברים שאני ממש מקפידה עליהם ולא מוותרת בשטם אופן זה "חיזוק חיובי". זאת הגישה שאני מאמינה בה, זאת הדרך הנכונה עיניי. לראות את הילדים, את ההשתדלות, הנכונות, המוטיבציה, ההתמודדות היום יומית, ההצלחות, הנסיונות.. כל אלו אינם מובנים מאליהם. אני רואה זאת ואני מקפידה להזכיר להם שיש מי שרואה אותם! כל פעם בדרך אחרת.

הפעם הכנתי כרטיסיות מתוקות במיוחד, של מפלצות עם עיניים זזות.. אוייי ההתלהבות של הקטנים לקבל בכל פעם פתק חיזוק ממני שווה את ה כ ל!!







יש גם באנגלית..










מדפיסים את הכרטיסיות על נייר\בריסטול לבן..
מדביקים עיניים זזות במגוון גדלים..
מחזקים מחזקים ומחזקים את הקטנטנים וגם את הגדולים (:האמינו לי זה עובד, בכל גיל!

שולחת חיזוקים חיוביים 3>
חן.

מצרפת קבצים להורדה:
בעברית..

מפלצות 1
מפלצות 2
מפלצות 3

באנגלית..
מפלצות 4
מפלצות 5

שולחת חיזוקים חיוביים 3>
חן.

3 תגובות:

  1. מדהים!! אוהבת ממש את הדברים שלך

    השבמחק
  2. כל הכבוד, ממש מקסים. תודה רבה😘

    השבמחק
  3. תודה רבה.. כבר הכנתי ערימה..... באנגלית

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.