יום ראשון, 30 ביולי 2017

מורה בחופשה (:

החודש האחרון שלי לחופש הגדול הביא אתו גל של שינויים.. לכל אותם עוקבים נאמנים שתהו מדוע הבלוג שלי והדף שלי בפייסבוק יצאו לחופשה החלטתי לשתף (:

כרגע מסתמנת הצעה מאוד מפתיעה שכוללת שינוי של מיקום ומקצוע.. כן, כן, אני מתחבטת בהחלטה כבר חודש ימים כמעט ועדיין לא החלטתי סופית לגביה. הייתי חייבת לקחת Time out ולנטרל את עצמי מכל דבר שעלול להסיח את דעתי. קצת סדנאות לאיזון הגוף והנפש, התבוננות פנימית, חשבון נפש והמון זמן איכות משפחתי טהור.

בשנה הבאה לא אחנך כיתה, הן מהסיבה שציינתי ובעיקר בגלל שרומי שלי עולה לכיתה א'!!! לא להאמין איך שהזמן טס. את ההחלטה לא לחנך בשנה הבאה קיבלתי די מזמן, לא חשבתי לרגע שההחלטה הזו תביא איתה כל כך הרבה אפשרויות. אבל עד אז.. יש זמן (:

כמובן שברגע שאחליט אתם תדעו על כך! ובינתיים, עד לרגע ההחלטה, ובכלל, אני ממשיכה להקדיש את כל כולי לשני הדברים שאני הכי אוהבת בעולם: המשפחה שלי והעבודה שלי.. זה לא נגמר עד שזה נגמר (ובנינו אני מניחה שזה גם לא יגמר ), ככה זה כשאת עוסקת בדבר שאת הכי אוהבת לעשות.

אני אמשיך לכתוב, לעדכן, ליצור ולשתף.. כאמא (לשני גוזלים מדהימים), כאישה (לגוזל מגודל) וכאשת חינוך (:

מבטיחה לחזור ממש ממש בקרוב.


אוהבת,
חן.

4 תגובות:

  1. המון בהצלחה!
    את אישה מיוחדת במינה, אני מקווה שתמשיכי לעדכן ולכתוב לנו.

    השבמחק
  2. מדהימה שכמוך!! בהצלחה בבחירות, שיהיו הטובות ביותר בשבילך את ראויה לכך

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.