יום חמישי, 12 בספטמבר 2019

מי שמצביע-משפיע!

ביום שלישי הקרוב, ה 17.9.2019, י"ז באלול תשע"ט יתקיימו בחירות לכנסת ישראל. ברחבי הארץ, באמצעי התקשורת ובמדורים רבים מעלים קמפיינים בהם מבקשים מאיתנו, אזרחי המדינה, להגיע לקלפיות ולהצביע. הנתונים אינם מעודדים, האזרחים רוצים שינוי, הילדים צריכים עתיד טוב 
(יותר מההווה זה בטוח). אז למה לא להצביע? אי אפשר להישאר אדישים, יש לנו כוח עצום, חייבים להיות מגובשים!

בחירות לרשויות המקומיות

חשבתי לעצמי שאם אנחנו רוצים לדרבן את ההורים להצביע עלינו להעביר להם מסר ברור, אנחנו כאנשי חינוך, כאזרחים במדינת ישראל, חייבים לעשות משהו! התלמידים שלנו, הילדים שלנו, שלכם! צריכים שתהוו עבורם דוגמה אישית, אני מצביע כי חשוב לי להשפיע, חשובים לי הערכים שעליהם המדינה שלנו מושתת! את המסר הבא אני בוחרת להעביר לכם: מורים, הורים, אזרחים יקרים: תלכו להצביע, תלכו להשפיע! אל תתנו למישהו אחר לקבוע עבורכם. זה ממש לא משנה במי תבחרו, העיקר שתבחרו!
ביום הבחירות נבקש מהתלמידים להחתים "כרטיס בוחר" משלהם. נהפוך אותם לאקטיביים. אחרי שנלמד כמובן על הנושא, על כל פניו, נבקש מהם לשלוח לנו תמונה שלהם\של ההורים\של הקלפי, ביום הבחירות. ואו להחתים "כרטיס בוחר", מי שרוצה ויכול ניתן להציב תיבת קלפי בכיתה\בבית הספר וביום רביעי לבקש מהילדים לשלשל את הכרטיס שלהם. אפשרי לעשות גם "תחרות בית ספרית" לספור את הקולות ולגלות מי הכיתה עם אחוזי ההצבעה הגבוהים ביותר? לא חייבים פרס כלשהו, להיפך, עצם הזכייה היא הפרס האמיתי! הצבענו והשפענו!

מצרפת קישור לאתר משרד החינוך ובו מידע רלוונטי, הצעות לפעילויות ועוד בנושא הבחירות:
בחירות לכנסת משרד החינוך

מוזמנים לשתף בתהליך, בתגובות, בתוצאות שלכם. 
העבירו את זה הלאה!
ואל תשכחו לתייג: #תלמידמשפיע_הורהמצביע



תוצאת תמונה עבור ‫קלפי png‬‎


קובץ להדפסה: 
כרטיס בוחר לתלמיד

בואו נצביע! בואו נשפיע!